Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
8. ročník
Anglický jazyk
POSLECH S POROZUMĚNÍM
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
zvuková a grafická podoba jazyka – rozvíjení dostatečně srozumitelné výslovnosti a schopnosti rozlišovat sluchem prvky fonologického systému jazyka, slovní a větný přízvuk, intonace, ovládání pravopisu slov osvojené slovní zásoby
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Jsme Evropané
Objevujeme Evropu a svět
Evropa a svět nás zajímá
| |||||||||||
MLUVENÍ
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
slovní zásoba – rozvíjení dostačující slovní zásoby k ústní i písemné komunikaci vztahující se k probíraným tematickým okruhům a komunikačním situacím; práce se slovníkem
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Jsme Evropané
Objevujeme Evropu a svět
Evropa a svět nás zajímá
| |||||||||||
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• druhy zájmů |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Objevujeme Evropu a svět
| |||||||||||
PSANÍ
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• nemoci |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
| |||||||||||
