Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
6. ročník
Přírodopis
OBECNÁ BIOLOGIE A GENETIKA
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích LP - rostlinná buňka |
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života
Ekosystémy
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
| |||||||||||
BIOLOGIE HUB
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích |
|||||||||||
BIOLOGIE ROSTLIN
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Základní principy fotosyntézy |
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích |
|||||||||||
BIOLOGIE BEZOBRATLÝCH ŽIVOČICHŮ
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích LP – pozorování trepek v senném nálevu LP – včela medonosná
|
|||||||||||
