Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
9. ročník
Chemie
CHEMICKÉ REAKCE
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
ENERGIE A CHEMICKÁ REAKCE
REDOXNÍ REAKCE
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
Pomůcky:
Procvičování:
|
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
|
Fyzika 9. ročník ELEKTROMAGNETICKÉ JEVY | ||||||||||
ANORGANICKÉ SLOUČENINY
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
Pomůcky:
Procvičování:
|
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
|
Přírodopis 9. ročník MINERALOGIE, PETROLOGIE |
||||||||||
ORGANICKÉ SLOUČENINY
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
UHLOVODÍKY
DERIVÁTY UHLOVODÍKŮ
PŘÍRODNÍ LÁTKY
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
Pomůcky:
Procvičování:
|
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
| |||||||||||
CHEMIE A SPOLEČNOST
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
CHEMIE A SPOLEČNOST
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
|
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občan, občanská společnost a stát
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Sebepoznání a sebepojetí
| |||||||||||
