Škola opravdu nahoře - školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, č. j. ZSaMS 266/2022
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
3. ročník
Výtvarná výchova
1 týdně, P
Malba
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- rozvíjení smyslové citlivosti, teorie barvy - barvy základní a doplňkové, teplé a studené barvy a jejich výrazové vlastnosti, kombinace barev |
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| Náročnost práce bude postupně od prvního ročníku úměrně zvyšována dle věku žáků. | |||||||||||
Kresba
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- rozvíjení smyslové citlivosti, výrazové vlastnosti linie, tvaru, jejich kombinace v ploše, uspořádání objektu do celků, vnímání velikosti |
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| Náročnost práce bude postupně od prvního ročníku úměrně zvyšována dle věku žáků. | |||||||||||
Techniky plastického vyjádření
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- reflexe a vztahy zrakového vnímání k vnímání ostatními smysly - hmatové, pohybové podněty |
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| Náročnost práce bude postupně od prvního ročníku úměrně zvyšována dle věku žáků. | |||||||||||
Jiné techniky
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- koláž, frontáž,
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| Náročnost práce bude postupně od prvního ročníku úměrně zvyšována dle věku žáků. | |||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita
Lidské vztahy
Kulturní diference
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola
| |||||||||||
