Škola opravdu nahoře - školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, č. j. ZSaMS 266/2022
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
1. ročník
Pracovní výchova
1 týdně, P
Práce s drobným materiálem
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
- papír
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| Dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce,poskytne nebo zajistí první pomoc při úrazu (dle svých schopností a možností) | |||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
| |||||||||||
Konstrukční činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita
| |||||||||||
Pěstitelské činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| kolektivní práce, práce ve skupinách
|
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
| |||||||||||
Příprava pokrmů
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
|
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
| kolektivní práce, práce ve skupinách
|
|||||||||||
