Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
1. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- pěvecký a mluvní projev (pěvecké dovednosti, hlasová hygiena)
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
| |||||||||||
Instrumentální činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- hra na hudební nástroje (reprodukce motivů, témat, jednoduchých skladbiček pomocí nástrojů z Orfeova instrumentáře, zobcových fléten)
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
| |||||||||||
Hudebně pohybové činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- taktování, pohybový doprovod znějící hudby (2/4 takt)
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
| |||||||||||
Poslechové činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- kvality tónů
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Princip sociálního smíru a solidarity
Multikulturalita
Etnický původ
Lidské vztahy
Kulturní diference
| |||||||||||
