Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
2. ročník
Anglický jazyk
ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Zvuková podoba jazyka: – základní výslovnostní návyky – nastavení mluvidel – zvuková podoba slov – základní grafická podoba slov Slovní zásoba: – základní slovní zásoba podle tematických okruhů Tematické okruhy:
Mluvnice: – základní gramatické struktury a typy slovních spojení Volitelné učivo: – autentické poslechy: říkadla, říkadla s pohybem, básničky a písničky, příběhy a hry |
||||||||||
| Komentář | |||||||||||
– cvičení a aktivity na PC, tabletu – činnosti s klávesnicí PC v aj – čtení textu v tištěné i digitální podobě |
|||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy lidské vztahy (dramatizace příběhu) OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Hodnoty, postoje, praktická etika hodnoty, postoje, praktická etika (komunikační cvičení) Rozvoj schopností poznávání rozvoj schopnosti poznávání (formování studijních dovedností) Komunikace komunikace (dovednosti sdělování v různých situacích, porozumění sobě i druhým) Sebepoznání a sebepojetí (ve skupině), sebepojetí, sebeorganizace, a seberegulace | |||||||||||
