Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
4. ročník
Tělesná výchova
Průpravná, kondiční a relaxační cvičení
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola
| |||||||||||
Gymnastika
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- kotoul vpřed a jeho modifikace
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola
| |||||||||||
Rytmická gymnastika
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- taneční krok v 2/4 a 3/4 rytmu
|
Atletika
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Běh – běžecká abeceda
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
| |||||||||||
Sportovní hry
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- činnosti při vybíjené
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
| |||||||||||
Lyžování (snowboard)
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- základy sportovní jízdy
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
| |||||||||||
Plavání
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Plavecký výcvik – 40 lekcí, 2 ročníky po sobě ve 4 etapách po 10 lekcích. Čtvrtý ročník: 5x dvouhodinová lekce na podzim; 5x dvouhodinová lekce na podzim - celkem 20h |
