Škola opravdu nahoře - školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, č. j. ZSaMS 266/2022
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Charakteristika ŠVP
Začlenění průřezových témat
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Integrace do výuky
Rozvoj schopností poznávání
Pokryto předmětem
Praktická cvičení z chemie
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 1. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 2. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 3. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 4. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Matematika | 4. ročník | NESTANDARDNÍ APLIKAČNÍ ÚLOHY A PROBLÉMY |
| Matematika | 5. ročník | NESTANDARDNÍ APLIKAČNÍ ÚLOHY A PROBLÉMY |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 1. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 2. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 2. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Vlastivěda | 4. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Dějepis | 6. ročník | NEJSTARŠÍ CIVILIZACE. KOŘENY EVROPSKÉ KULTURY |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZ – DOPRAVNÍ VÝCHOVA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Výchova ke zdraví |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
| Fyzika | 6. ročník | ELEKTRICKÝ OBVOD |
| Fyzika | 6. ročník | LÁTKY A TĚLESA |
| Fyzika | 6. ročník | MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN |
| Fyzika | 7. ročník | POHYB TĚLES; SÍLY |
| Fyzika | 8. ročník | ELEKTRICKÝ NÁBOJ, ELEKTRICKÉ POLE |
| Fyzika | 8. ročník | ENERGIE |
| Fyzika | 9. ročník | ELEKTROMAGNETICKÉ JEVY |
| Informatika | 4. ročník | Základy robotiky se stavebnicí |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do modelování pomocí grafů a schémat |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do informačních systémů |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do práce s daty |
| Informatika | 6. ročník | Programování – opakování a vlastní bloky |
| Informatika | 6. ročník | Informační systémy |
| Informatika | 6. ročník | Práce s daty |
| Informatika | 6. ročník | Kódování a šifrování dat a informací |
| Informatika | 9. ročník | Závěrečné projekty |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Sebepoznání a sebepojetí
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 1. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 2. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 7. ročník | ICH HEISSE, ICH WOHNE… - Zusammen, Wer ist das? Wer wohnt wo?, Neu in der Schule, Wir lesen Comics, Familiensuche, Wie alt bist du? Meine Adresse, Formular, Projekt „ICH“ |
| Německý jazyk | 8. ročník | MEIN TAG - Wann müssen wir Allen machen? Wir laufen ein. Was macht Florian am Mittwoch |
| Německý jazyk | 9. ročník | ZU HAUSE - Ich und meine Familie, Was macht die Familie, Was möchtest du werden? |
| Matematika | 1. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 2. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 3. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 1. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Prvouka | 1. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 2. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 2. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Přírodověda | 4. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Přírodověda | 5. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ - 2 |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | ŽIVOT VE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZTAHY MEZI LIDMI A ZÁSADY LIDSKÉHO SOUŽITÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk jako jedinec |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Výchova ke zdraví |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Výchova ke zdraví |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
| Chemie | 9. ročník | CHEMIE A SPOLEČNOST |
| Zeměpis | 9. ročník | TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Seberegulace a sebeorganizace
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 3. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 8. ročník | WIEDER FERIEN - Ein Brief, Wohin möchten Sie fahren, Eine Traumreise, Dialoge: Am Schalter, Zimmerreservie-rung |
| Německý jazyk | 8. ročník | MEIN TAG - Wann müssen wir Allen machen? Wir laufen ein. Was macht Florian am Mittwoch |
| Německý jazyk | 8. ročník | MEINE WOCHE - Was erzählt Barbara, Wochenpläne, Der Studentenplan |
| Německý jazyk | 9. ročník | GESUNDHEIT – Was ist Gesundheit?, Ich und Sport, Essen, Trinken |
| Německý jazyk | 9. ročník | WAS MACHEN WIR HEUTE - Wer geht wohin?, Nur keine Langeweile |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 1. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
| Zeměpis | 9. ročník | TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Psychohygiena
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 7. ročník | MEINE FREUNDE - Zum Trainig, Meine Freunde, Meine Clique, Projekt „Mein Freund“, Rate mal! Wer ist das? |
| Matematika | 1. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 2. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 3. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Výchova ke zdraví |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk jako jedinec |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Kreativita
Pokryto předmětem
Praktická cvičení z chemie
Informatika
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Matematika | 1. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 2. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 4. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Matematika | 4. ročník | NESTANDARDNÍ APLIKAČNÍ ÚLOHY A PROBLÉMY |
| Matematika | 5. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Matematika | 5. ročník | NESTANDARDNÍ APLIKAČNÍ ÚLOHY A PROBLÉMY |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZTAHY MEZI LIDMI A ZÁSADY LIDSKÉHO SOUŽITÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | ŽIVOT VE SPOLEČNOSTI |
| Fyzika | 6. ročník | MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN |
| Fyzika | 6. ročník | ELEKTRICKÝ OBVOD |
| Fyzika | 7. ročník | POHYB TĚLES; SÍLY |
| Fyzika | 8. ročník | ENERGIE |
| Fyzika | 8. ročník | ELEKTRICKÝ NÁBOJ, ELEKTRICKÉ POLE |
| Estetická výchova | 9. ročník | HUDEBNĚ POHYBOVÁ ČINNOST |
| Člověk a svět práce | 6. ročník | ROBOTIKA |
| Pracovní výchova | 1. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 2. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Konstrukční činnosti |
| Informatika | 4. ročník | Úvod do kódování a šifrování dat a informací |
| Informatika | 4. ročník | Práce ve sdíleném prostředí |
| Informatika | 4. ročník | Základy robotiky se stavebnicí |
| Informatika | 4. ročník | Ovládání digitálního zařízení |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do informačních systémů |
| Informatika | 5. ročník | Základy programování – příkazy, opakující se vzory |
| Informatika | 6. ročník | Programování – opakování a vlastní bloky |
| Informatika | 7. ročník | Modelování pomocí grafů a schémat |
| Informatika | 7. ročník | Počítače |
| Informatika | 8. ročník | Programování hardwarové desky (alt.) |
| Informatika | 8. ročník | Hromadné zpracování dat |
| Informatika | 9. ročník | Závěrečné projekty |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Poznávání lidí
Pokryto předmětem
Anglický jazyk
Německý jazyk
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 1. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Matematika | 1. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 2. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 3. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 4. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Dějepis | 6. ročník | NEJSTARŠÍ CIVILIZACE. KOŘENY EVROPSKÉ KULTURY |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZTAHY MEZI LIDMI A ZÁSADY LIDSKÉHO SOUŽITÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | ŽIVOT VE SPOLEČNOSTI |
| Fyzika | 8. ročník | ZVUKOVÉ JEVY |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Mezilidské vztahy
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 5. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 3. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 4. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 7. ročník | MEINE FREUNDE - Zum Trainig, Meine Freunde, Meine Clique, Projekt „Mein Freund“, Rate mal! Wer ist das? |
| Německý jazyk | 7. ročník | MEINE FAMILIE - Bei uns zu Hause, Familienfotos, Das ist Familie Nowak. Corinne erzählt, Wie alt sind diese Leute?, Gegenteile, Bildergeschichte, Zu Hause |
| Německý jazyk | 8. ročník | MEINE FAMILIE - Mein Bruder hat Geburstag, Das sind doch Dana, Milan, Gitti und Hans, Familie wohnt jetzt in … |
| Matematika | 1. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 1. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 2. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 2. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 3. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Prvouka | 3. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Dějepis | 7. ročník | KŘESŤANSTVÍ A STŘEDOVĚKÁ EVROPA |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZTAHY MEZI LIDMI A ZÁSADY LIDSKÉHO SOUŽITÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | ŽIVOT VE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | NAŠE ŠKOLA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Fyzika | 8. ročník | ZVUKOVÉ JEVY |
| Pracovní výchova | 2. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Práce s drobným materiálem |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Komunikace
Pokryto předmětem
Anglický jazyk
Německý jazyk
Informatika
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 5. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 1. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 2. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 3. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 4. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | PSANÍ |
| Německý jazyk | 7. ročník | IN DEN FERIEN - Wer wohnt wo?, Wohin möchten sie fahren?, Grüse aus … |
| Německý jazyk | 7. ročník | ERSTE SCHRITTE - das ABC, Grüsse, Farben, Namen, Zahlen, Leute und Länder, Internationalismen |
| Německý jazyk | 8. ročník | WIEDER FERIEN - Ein Brief, Wohin möchten Sie fahren, Eine Traumreise, Dialoge: Am Schalter, Zimmerreservie-rung |
| Německý jazyk | 8. ročník | MEINE FAMILIE - Mein Bruder hat Geburstag, Das sind doch Dana, Milan, Gitti und Hans, Familie wohnt jetzt in … |
| Německý jazyk | 8. ročník | MEIN HOBBY – Hobbymosaik, Unsere Post nach Deutschland, Katkas email, Spierap, Max telefoniert, Würfelspiel, Dieter spielt Tennis |
| Německý jazyk | 9. ročník | IM THEATER - An der Theaterkasse, Wie viel macht das?, Wir sind zu spät dran! |
| Německý jazyk | 9. ročník | WIR VERREISEN - Wir packen unsere Koffer, Auf dem Bahnhof, Gute Reise, Im Zug von München nach Köln, Wir reissen mit dem Zug oder Auto |
| Německý jazyk | 9. ročník | IM RESTAURANT - Wo ist das Restaurant?, Im Café, Im Restaurant neben dem Kino, Das isst man bei uns und anderswo, Was isst man wann? |
| Německý jazyk | 9. ročník | EINKAUFE - Kleidung, Corrina Hannes fehlt, Sofie hat einen neuen Pullover, Inga und ich machen Menschen glücklich, Lieber Günter, In dieser Minute |
| Matematika | 1. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Matematika | 2. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 4. ročník | NESTANDARDNÍ APLIKAČNÍ ÚLOHY A PROBLÉMY |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 1. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 3. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Vlastivěda | 4. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Přírodověda | 5. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Dějepis | 7. ročník | KŘESŤANSTVÍ A STŘEDOVĚKÁ EVROPA |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZTAHY MEZI LIDMI A ZÁSADY LIDSKÉHO SOUŽITÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | FINANČNÍ GRAMOTNOST |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | ŽIVOT VE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Stát a hospodářství |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
| Fyzika | 6. ročník | ELEKTRICKÝ OBVOD |
| Fyzika | 6. ročník | LÁTKY A TĚLESA |
| Fyzika | 8. ročník | ENERGIE |
| Zeměpis | 9. ročník | TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE |
| Člověk a svět práce | 6. ročník | ROBOTIKA |
| Člověk a svět práce | 7. ročník | ROBOTIKA |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Konstrukční činnosti |
| Informatika | 4. ročník | Základy robotiky se stavebnicí |
| Informatika | 4. ročník | Úvod do kódování a šifrování dat a informací |
| Informatika | 4. ročník | Ovládání digitálního zařízení |
| Informatika | 4. ročník | Práce ve sdíleném prostředí |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do modelování pomocí grafů a schémat |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do informačních systémů |
| Informatika | 6. ročník | Práce s daty |
| Informatika | 8. ročník | Programování hardwarové desky (alt.) |
| Informatika | 9. ročník | Závěrečné projekty |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Kooperace a kompetice
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 5. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 5. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 4. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Matematika | 3. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 4. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 5. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Fyzika | 6. ročník | MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN |
| Fyzika | 8. ročník | ELEKTRICKÝ NÁBOJ, ELEKTRICKÉ POLE |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 4. ročník | Ovládání digitálního zařízení |
| Informatika | 4. ročník | Úvod do kódování a šifrování dat a informací |
| Informatika | 8. ročník | Programování hardwarové desky (alt.) |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Pokryto předmětem
Praktická cvičení z chemie
Informatika
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 5. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 1. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 4. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 9. ročník | WIEDER FERIEN UND DIE ARBEIT – Traumreisen, Deutschland, Österreich und die Schweiz, Wohin fahrt ihr in diesem Urlaub |
| Matematika | 2. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 4. ročník | ZÁVISLOSTI, VZTAHY A PRÁCE S DATY |
| Matematika | 4. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | FINANČNÍ GRAMOTNOST |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZ – DOPRAVNÍ VÝCHOVA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Finanční gramotnost |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Výchova ke zdraví |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Dopravní výchova |
| Fyzika | 8. ročník | ENERGIE |
| Fyzika | 9. ročník | ELEKTROMAGNETICKÉ JEVY |
| Chemie | 9. ročník | CHEMIE A SPOLEČNOST |
| Přírodopis | 6. ročník | OBECNÁ BIOLOGIE A GENETIKA |
| Přírodopis | 9. ročník | PODNEBÍ A POČASÍ |
| Člověk a svět práce | 6. ročník | ROBOTIKA |
| Člověk a svět práce | 7. ročník | ROBOTIKA |
| Pracovní výchova | 2. ročník | Konstrukční činnosti |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Konstrukční činnosti |
| Informatika | 4. ročník | Práce ve sdíleném prostředí |
| Informatika | 4. ročník | Základy robotiky se stavebnicí |
| Informatika | 7. ročník | Modelování pomocí grafů a schémat |
| Informatika | 9. ročník | Závěrečné projekty |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Hodnoty, postoje, praktická etika
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 2. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 2. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 9. ročník | WIEDER FERIEN UND DIE ARBEIT – Traumreisen, Deutschland, Österreich und die Schweiz, Wohin fahrt ihr in diesem Urlaub |
| Matematika | 3. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | ČÍSLO A PROMĚNNÁ |
| Prvouka | 1. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZ – DOPRAVNÍ VÝCHOVA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Finanční gramotnost |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk jako jedinec |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Dopravní výchova |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | VÝCHOVA KE ZDRAVÍ |
| Pracovní výchova | 2. ročník | Práce s drobným materiálem |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Integrace do výuky
Občanská společnost a škola
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Tělesná výchova
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 3. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Matematika | 1. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Matematika | 2. ročník | ZÁVISLOSTI, VZTAHY A PRÁCE S DATY |
| Prvouka | 1. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Prvouka | 1. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Prvouka | 3. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Prvouka | 3. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | NAŠE ŠKOLA |
| Výtvarná výchova | 3. ročník | Jiné techniky |
| Tělesná výchova | 1. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Gymnastika |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Gymnastika |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Občan, občanská společnost a stát
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Prvouka | 1. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 1. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 2. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 3. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 4. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | FINANČNÍ GRAMOTNOST |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | VZTAHY MEZI LIDMI A ZÁSADY LIDSKÉHO SOUŽITÍ |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | ŽIVOT VE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | NAŠE OBEC, REGION, KRAJ |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Finanční gramotnost |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Stát a právo |
| Chemie | 9. ročník | CHEMIE A SPOLEČNOST |
Pokrytí v projektu
Formy participace občanů v politickém životě
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Integrace do výuky
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | NAŠE OBEC, REGION, KRAJ |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Stát a právo |
Pokrytí v projektu
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Prvouka | 2. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 4. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 5. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Dějepis | 7. ročník | KŘESŤANSTVÍ A STŘEDOVĚKÁ EVROPA |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Stát a právo |
| Zeměpis | 6. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
Pokrytí v projektu
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Integrace do výuky
Evropa a svět nás zajímá
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Anglický jazyk
Německý jazyk
Zeměpis
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 6. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 7. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 7. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 9. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 9. ročník | IM THEATER - An der Theaterkasse, Wie viel macht das?, Wir sind zu spät dran! |
| Dějepis | 7. ročník | KŘESŤANSTVÍ A STŘEDOVĚKÁ EVROPA |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Mezinárodní vztahy, globální svět |
| Zeměpis | 6. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 7. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Hudební výchova | 3. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 5. ročník | Poslechové činnosti |
| Výtvarná výchova | 3. ročník | Jiné techniky |
| Pracovní výchova | 2. ročník | Příprava pokrmů |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Příprava pokrmů |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Příprava pokrmů |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Příprava pokrmů |
Pokrytí v projektu
Objevujeme Evropu a svět
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Anglický jazyk
Německý jazyk
Zeměpis
Integrace do výuky
| Anglický jazyk | 7. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | MLUVENÍ |
| Německý jazyk | 9. ročník | WIR VERREISEN - Wir packen unsere Koffer, Auf dem Bahnhof, Gute Reise, Im Zug von München nach Köln, Wir reissen mit dem Zug oder Auto |
| Prvouka | 2. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 2. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 5. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Dějepis | 6. ročník | NEJSTARŠÍ CIVILIZACE. KOŘENY EVROPSKÉ KULTURY |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Mezinárodní vztahy, globální svět |
| Zeměpis | 6. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 7. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
Pokrytí v projektu
Jsme Evropané
Pokryto předmětem
Anglický jazyk
Německý jazyk
Zeměpis
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 7. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 9. ročník | IM RESTAURANT - Wo ist das Restaurant?, Im Café, Im Restaurant neben dem Kino, Das isst man bei uns und anderswo, Was isst man wann? |
| Prvouka | 1. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Prvouka | 3. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Vlastivěda | 5. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | FINANČNÍ GRAMOTNOST |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Mezinárodní vztahy, globální svět |
| Zeměpis | 6. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Estetická výchova | 8. ročník | MODERNÍ ČLOVĚK A KULTURA - HUDBA, TANEC, DIVADLO |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Příprava pokrmů |
Pokrytí v projektu
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Integrace do výuky
Kulturní diference
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 6. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 7. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | KULTURNÍ ŽIVOT |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk jako jedinec |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Zeměpis | 7. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Hudební výchova | 1. ročník | Poslechové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Vokální činnosti |
| Hudební výchova | 6. ročník | Hudební hry |
| Hudební výchova | 7. ročník | VOKÁLNÍ ČINNOST |
| Výtvarná výchova | 3. ročník | Jiné techniky |
| Výtvarná výchova | 5. ročník | Další techniky |
| Estetická výchova | 8. ročník | MODERNÍ ČLOVĚK A KULTURA - HUDBA, TANEC, DIVADLO |
Pokrytí v projektu
Lidské vztahy
Pokryto předmětem
Německý jazyk
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 1. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 1. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 2. ročník | ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 4. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 6. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 7. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 9. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | MLUVENÍ |
| Prvouka | 1. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 2. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | KULTURNÍ ŽIVOT |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Výchova ke zdraví |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Stát a právo |
| Chemie | 9. ročník | CHEMICKÉ REAKCE |
| Zeměpis | 6. ročník | TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE |
| Zeměpis | 6. ročník | GEOGRAFICKÉ INFORMACE |
| Hudební výchova | 1. ročník | Poslechové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Vokální činnosti |
| Hudební výchova | 5. ročník | Poslechové činnosti |
| Hudební výchova | 6. ročník | Hudební hry |
| Hudební výchova | 7. ročník | VOKÁLNÍ ČINNOST |
| Výtvarná výchova | 3. ročník | Jiné techniky |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Práce s drobným materiálem |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
Etnický původ
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 6. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 7. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Prvouka | 2. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | KULTURNÍ ŽIVOT |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Zeměpis | 6. ročník | TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE |
| Zeměpis | 7. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Hudební výchova | 1. ročník | Poslechové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Vokální činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 4. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 6. ročník | Hudební hry |
| Hudební výchova | 7. ročník | VOKÁLNÍ ČINNOST |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Práce s drobným materiálem |
Pokrytí v projektu
Multikulturalita
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 6. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 6. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 7. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 7. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 8. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 8. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Vlastivěda | 4. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Zeměpis | 7. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Hudební výchova | 1. ročník | Poslechové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Vokální činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 4. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 6. ročník | Hudební hry |
| Hudební výchova | 7. ročník | VOKÁLNÍ ČINNOST |
| Výtvarná výchova | 3. ročník | Jiné techniky |
| Estetická výchova | 9. ročník | HUDEBNĚ POHYBOVÁ ČINNOST |
Pokrytí v projektu
Princip sociálního smíru a solidarity
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Anglický jazyk | 6. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 6. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 7. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | PSANÍ |
| Anglický jazyk | 8. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Anglický jazyk | 8. ročník | MLUVENÍ |
| Anglický jazyk | 9. ročník | ČTENÍ S POROZUMĚNÍM |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ A ČAS |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Poslechové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Instrumentální činnosti |
| Hudební výchova | 1. ročník | Vokální činnosti |
Pokrytí v projektu
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Integrace do výuky
Ekosystémy
Pokryto předmětem
Chemie
Praktická cvičení z chemie
Integrace do výuky
| Anglický jazyk | 9. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Prvouka | 1. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 3. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Přírodověda | 4. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Přírodověda | 5. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | NAŠE OBEC, REGION, KRAJ |
| Fyzika | 7. ročník | MECHANICKÉ VLASTNOSTI TEKUTIN |
| Fyzika | 9. ročník | JADERNÁ ENERGIE |
| Chemie | 8. ročník | SMĚSI |
| Přírodopis | 6. ročník | OBECNÁ BIOLOGIE A GENETIKA |
| Přírodopis | 7. ročník | BIOLOGIE ROSTLIN |
| Přírodopis | 9. ročník | EKOLOGIE |
| Přírodopis | 9. ročník | PODNEBÍ A POČASÍ |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 6. ročník | PŘÍRODNÍ OBRAZ ZEMĚ |
| Zeměpis | 6. ročník | TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE |
| Zeměpis | 6. ročník | KRAJINNÁ SFÉRA |
| Zeměpis | 7. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Výtvarná výchova | 5. ročník | Další techniky |
Pokrytí v projektu
Základní podmínky života
Pokryto předmětem
Chemie
Praktická cvičení z chemie
Integrace do výuky
| Anglický jazyk | 9. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Prvouka | 1. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Prvouka | 2. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 3. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Přírodověda | 4. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Přírodověda | 5. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Stát a hospodářství |
| Fyzika | 7. ročník | MECHANICKÉ VLASTNOSTI TEKUTIN |
| Fyzika | 9. ročník | JADERNÁ ENERGIE |
| Chemie | 8. ročník | SMĚSI |
| Chemie | 8. ročník | POZOROVÁNÍ, POKUS A BEZPEČNOST PRÁCE |
| Přírodopis | 6. ročník | OBECNÁ BIOLOGIE A GENETIKA |
| Přírodopis | 7. ročník | BIOLOGIE ROSTLIN |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Přírodopis | 9. ročník | EKOLOGIE |
| Zeměpis | 6. ročník | PŘÍRODNÍ OBRAZ ZEMĚ |
| Zeměpis | 6. ročník | KRAJINNÁ SFÉRA |
| Zeměpis | 7. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
Pokrytí v projektu
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Fyzika
Chemie
Integrace do výuky
| Anglický jazyk | 9. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 8. ročník | NATURE – Tiere, Hunde brauchen Freunde, Wetter, Jahreszeit |
| Prvouka | 1. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 2. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Přírodověda | 4. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Přírodověda | 5. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Dějepis | 6. ročník | NEJSTARŠÍ CIVILIZACE. KOŘENY EVROPSKÉ KULTURY |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | NAŠE OBEC, REGION, KRAJ |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 9. ročník | Mezinárodní vztahy, globální svět |
| Fyzika | 8. ročník | ZVUKOVÉ JEVY |
| Fyzika | 9. ročník | SVĚTELNÉ JEVY |
| Fyzika | 9. ročník | ELEKTROMAGNETICKÉ JEVY |
| Fyzika | 9. ročník | ZEMĚ A VESMÍR |
| Fyzika | 9. ročník | JADERNÁ ENERGIE |
| Chemie | 8. ročník | SMĚSI |
| Chemie | 9. ročník | ORGANICKÉ SLOUČENINY |
| Chemie | 9. ročník | ANORGANICKÉ SLOUČENINY |
| Chemie | 9. ročník | CHEMICKÉ REAKCE |
| Přírodopis | 7. ročník | BIOLOGIE ROSTLIN |
| Přírodopis | 9. ročník | EKOLOGIE |
| Přírodopis | 9. ročník | MINERALOGIE, PETROLOGIE |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 6. ročník | PŘÍRODNÍ OBRAZ ZEMĚ |
| Zeměpis | 6. ročník | KRAJINNÁ SFÉRA |
| Zeměpis | 6. ročník | GEOGRAFICKÉ INFORMACE |
| Zeměpis | 7. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Plavání |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Lyžování, snowboard |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Sportovní hry |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Plavání |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Lyžování (snowboard) |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Pohybové hry |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Sportovní hry |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Lyžování (snowboard) |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Sportovní hry |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Lyžování (snowboard) |
| Pracovní výchova | 1. ročník | Pěstitelské činnosti |
| Pracovní výchova | 2. ročník | Pěstitelské činnosti |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Pěstitelské činnosti |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Pěstitelské činnosti |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Pěstitelské činnosti |
Pokrytí v projektu
Vztah člověka k prostředí
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Fyzika
Chemie
Praktická cvičení z chemie
Tělesná výchova
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 9. ročník | POSLECH S POROZUMĚNÍM |
| Německý jazyk | 8. ročník | NATURE – Tiere, Hunde brauchen Freunde, Wetter, Jahreszeit |
| Prvouka | 1. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Vlastivěda | 4. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Vlastivěda | 5. ročník | MÍSTO, KDE ŽIJEME |
| Přírodověda | 4. ročník | ROZMANITOST PŘÍRODY |
| Dějepis | 7. ročník | KŘESŤANSTVÍ A STŘEDOVĚKÁ EVROPA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Fyzika | 6. ročník | MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN |
| Fyzika | 7. ročník | MECHANICKÉ VLASTNOSTI TEKUTIN |
| Fyzika | 8. ročník | ENERGIE |
| Fyzika | 8. ročník | ZVUKOVÉ JEVY |
| Fyzika | 9. ročník | JADERNÁ ENERGIE |
| Fyzika | 9. ročník | SVĚTELNÉ JEVY |
| Fyzika | 9. ročník | ZEMĚ A VESMÍR |
| Chemie | 8. ročník | SMĚSI |
| Chemie | 8. ročník | POZOROVÁNÍ, POKUS A BEZPEČNOST PRÁCE |
| Chemie | 9. ročník | ORGANICKÉ SLOUČENINY |
| Chemie | 9. ročník | ANORGANICKÉ SLOUČENINY |
| Chemie | 9. ročník | CHEMICKÉ REAKCE |
| Přírodopis | 7. ročník | BIOLOGIE ROSTLIN |
| Přírodopis | 9. ročník | EKOLOGIE |
| Přírodopis | 9. ročník | PODNEBÍ A POČASÍ |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 6. ročník | PŘÍRODNÍ OBRAZ ZEMĚ |
| Zeměpis | 6. ročník | KRAJINNÁ SFÉRA |
| Zeměpis | 6. ročník | GEOGRAFICKÉ INFORMACE |
| Zeměpis | 7. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Tělesná výchova | 1. ročník | Lyžování, snowboard |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Plavání |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Lyžování, snowboard |
| Tělesná výchova | 2. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Sportovní hry |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Plavání |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Lyžování (snowboard) |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Pohybové hry |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 3. ročník | Průpravná, kondiční a relaxační cvičení |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Sportovní hry |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 4. ročník | Lyžování (snowboard) |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Sportovní hry |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Atletika |
| Tělesná výchova | 5. ročník | Lyžování (snowboard) |
| Pracovní výchova | 1. ročník | Práce s drobným materiálem |
| Pracovní výchova | 3. ročník | Pěstitelské činnosti |
| Pracovní výchova | 4. ročník | Pěstitelské činnosti |
| Pracovní výchova | 5. ročník | Pěstitelské činnosti |
Pokrytí v projektu
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Integrace do výuky
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 6. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 7. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 8. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | LITERÁRNÍ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Český jazyk a literatura | 9. ročník | JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Anglický jazyk | 9. ročník | PSANÍ |
| Matematika | 5. ročník | ZÁVISLOSTI, VZTAHY A PRÁCE S DATY |
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Prvouka | 3. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Výchova k občanství a zdraví | 6. ročník | FINANČNÍ GRAMOTNOST |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Fyzika | 8. ročník | ENERGIE |
| Fyzika | 9. ročník | JADERNÁ ENERGIE |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Přírodopis | 9. ročník | EKOLOGIE |
| Zeměpis | 6. ročník | LIDÉ NA ZEMI |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Hudební výchova | 5. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Estetická výchova | 8. ročník | MODERNÍ ČLOVĚK A KULTURA - HUDBA, TANEC, DIVADLO |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
Pokrytí v projektu
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Prvouka | 1. ročník | ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ |
| Dějepis | 6. ročník | NEJSTARŠÍ CIVILIZACE. KOŘENY EVROPSKÉ KULTURY |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Fyzika | 6. ročník | MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN |
| Chemie | 9. ročník | ANORGANICKÉ SLOUČENINY |
| Přírodopis | 9. ročník | EKOLOGIE |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 7. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
Pokrytí v projektu
Stavba mediálních sdělení
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Vlastivěda | 5. ročník | LIDÉ KOLEM NÁS |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Výtvarná výchova | 5. ročník | Další techniky |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
| Informatika | 7. ročník | Počítače |
| Informatika | 8. ročník | Hromadné zpracování dat |
| Informatika | 8. ročník | Programování robotické stavebnice |
| Informatika | 8. ročník | Programování hardwarové desky (alt.) |
Pokrytí v projektu
Vnímání autora mediálních sdělení
Pokryto předmětem
Integrace do výuky
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Hudební výchova | 2. ročník | Hudebně pohybové činnosti |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
Pokrytí v projektu
Fungování a vliv médií ve společnosti
Pokryto předmětem
Informatika
Integrace do výuky
| Anglický jazyk | 9. ročník | PSANÍ |
| Matematika | 3. ročník | ČÍSLO A POČETNÍ OPERACE |
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Dějepis | 9. ročník | MODERNÍ DOBA |
| Výchova k občanství a zdraví | 7. ročník | Člověk ve společnosti |
| Výchova k občanství a zdraví | 8. ročník | Výchova ke zdraví |
| Fyzika | 8. ročník | ELEKTRICKÝ NÁBOJ, ELEKTRICKÉ POLE |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 7. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Estetická výchova | 8. ročník | ROZVÍJENÍ SMYSLOVÉ CITLIVOSTI, KOMUNIKACE |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 5. ročník | Úvod do modelování pomocí grafů a schémat |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
Pokrytí v projektu
Tvorba mediálního sdělení
Pokryto předmětem
Praktická cvičení z chemie
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Informatika | 7. ročník | Počítače |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
| Informatika | 8. ročník | Programování robotické stavebnice |
Pokrytí v projektu
Práce v realizačním týmu
Pokryto předmětem
Český jazyk a literatura
Praktická cvičení z chemie
Integrace do výuky
| Český jazyk a literatura | 4. ročník | KOMUNIKAČNÍ A SLOHOVÁ VÝCHOVA |
| Anglický jazyk | 5. ročník | RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI |
| Matematika | 6. ročník | GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU |
| Dějepis | 7. ročník | KŘESŤANSTVÍ A STŘEDOVĚKÁ EVROPA |
| Dějepis | 8. ročník | MODERNIZACE SPOLEČNOSTI |
| Dějepis | 9. ročník | ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT |
| Přírodopis | 9. ročník | ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU |
| Zeměpis | 8. ročník | REGIONY SVĚTA |
| Zeměpis | 9. ročník | ČESKÁ REPUBLIKA |
| Estetická výchova | 8. ročník | MODERNÍ ČLOVĚK A KULTURA - HUDBA, TANEC, DIVADLO |
| Estetická výchova | 9. ročník | SUBJEKTIVITA, KOMUNIKACE A VLIV OKOLÍ |
| Estetická výchova | 9. ročník | HUDEBNĚ POHYBOVÁ ČINNOST |
| Informatika | 4. ročník | Práce ve sdíleném prostředí |
| Informatika | 7. ročník | Programování – větvení, parametry a proměnné |
| Informatika | 8. ročník | Programování robotické stavebnice |
| Informatika | 8. ročník | Programování hardwarové desky (alt.) |
Pokrytí v projektu
Sám sebou
